Żywność|Meble i akcesoria domowe|Art. biurowe/papiernicze|Zabawki|Odzież i dodatki|Kosmetyki|Art. higieniczne|Środki czystości|Turystyka
Lambertz
Marka należy do:
Henry Lambertz GmbH & Co.
Wynik ogólny:
Ekologia
4 / 7
Społeczeństwo
5.5 / 7
Szczegółowe wyniki
Surowce
1.5 / 2
Techniki produkcji
1.5 / 2
Zarządzanie środowiskiem
1 / 1
Opakowania
0 / 1
Ślad węglowy
0 / 1
Standardy pracy
3.5 / 4
Ekonomia społeczna
1.5 / 2
Przejrzystość
0.5 / 1
Lambertz to marka zajmująca się wyrobem ciastek, ciasteczek, pierników. Na rynku polskim Lambertz działa od około 20 lat i zaopatruje w swój asortyment takie kraje, jak: Polska, Czechy, Rumunia, Łotwa, Rosja, Bułgaria, Węgry i Ukraina. Pierwotnie firma została założona w Niemczech, gdzie prężnie działa do tej pory. Lambertz obecny jest także w Stanach Zjednoczonych. Produkty są zgodne z międzynarodowymi wymogami bezpieczeństwa takimi jak IFS czy BRC. Dodatkowo większość produktów posiada certyfikat RSPO oraz certyfikat Fairtrade na kakao, co potwierdza ich wysoką jakość i dbałość o standardy społeczne i środowiskowe w łańcuchu dostaw. Jeśli chodzi o standardy pracy w łańcuchu dostaw firma przestrzega także kodeksów postępowania BSCI oraz ETI i przeprowadza regularne audyty. Spora część produktów sprzedawana jest w opakowaniach plastikowych.
Fot. Photo_Pix, Shutterstock, Mehaniq, Shutterstock
Gdzie kupić?
Komentarze
Jeżeli nie widzisz tego obrazka kliknij odśwież i spróbuj ponownie